Τρίτη 13 Μαΐου 2014


Τείχη
       Χτίζω τείχη

Τείχη
        Γκρεμίζω τείχη

Μέρα με τη μέρα νέα τείχη εμφανίζονται
  νέες φοβίες και ανασφάλειες

Τα παλιά τα τείχη εκεί, ακλόνητα, απείραχτα
   να μου υπενθυμίζουν τι πέρασα
        και πόσο δύσκολο είναι να γκρεμιστούν

Δώσε μου ένα σφυρί να τα σπάσω...

Κάθε μέρα και πιο ψηλά
Κάθε μέρα και πιο τρομαχτικά

Στα παλιά τείχη προστίθενται τα καινούρια
Κι όλα μαζί σχηματίζουν λαβυρίνθους
Κι εγώ..
       στην προσπάθεια μου να ξεφύγω,
           να τα πηδήξω
               να βρω την έξοδο..
Βυθίζομαι στο βάλτο της απελπισίας.

Και είναι στιγμές, δυστυχώς πολλές,
που δεν έχω πια άλλες δυνάμεις
ούτε για να δω το φως
ούτε για να βρω την έξοδο

Κι από την κούραση και την υπερπροσπάθεια
στέκομαι να ξαποστάσω
Μα ξάφνου τα τείχη εμφανίζονται ξανα

Κάθε μέρα και πιο πολλά
    Κάθε μέρα και πιο ψηλά

Σε παρακαλώ,
Δώσ'μου ένα σφυρί να τα σπάσω
Τα πόδια μου δεν με βαστούν άλλο,
έχω κι αδύναμη καρδιά

Δώσ'μου ένα σφυρί να τα σπάσω
Εγώ από μέσα
Κι εσύ απο έξω

Ίσως και οι δυο μαζί αν προσπαθήσουμε
να καταφέρουμε να με βγάλουμε από εκεί μέσα.

Είναι κουραστικό να προσπαθώ τόσο πολύ.
Σε παρακαλώ,
Δώσ'μου ένα σφυρί να τα σπάσω



Δεν υπάρχουν σχόλια: